Deletedmom4548454 adet belirtisi vardı adete yakın kramp oldu nefes alamadım hareketsiz kalıp geçmesini bekledim
Kramp
Mide ekşimesi yan yatınca oluyordu sabah akşam
Adet sancısı şiddetli yerleşiyormuş ama ben adet olacam diye düşünmüştüm
Kasılmalar oldu karnımda
Göğüs hassasiyeti adete yakında olurdu koltuk altına yakın göğüste ağrı olurdu tek farkı göğüs ucumda ısırılmış gibi acıyordu bu kadar şuan 4 günlük gecikmedeyim şiddetli sancılarım var rahim genişliyormuş kasılınca sancı oluyormuş bide minik rahim duvarına girip yerleşmeye çalışıyormuş 🥰