Semra12344 evet ama normali bekleyeceğimiz için belki erken belki geç olabilir tam belli değil ama sezeryan olursa eğer 39 da alırım dedi bence nişanın ilk haftası gibi doğar çünkü geç döllenme ye göre 25+4 kendi adet tarihime gore 27+5 diğer kızımda kendi tarihime göre dogmustu o yüzden net değil sizin belli mi