Sumeyyeguc Banuc bende 8. Haftadan bildiriyorum. Evet kasık ve karın agrıları bendede olmustu bu hafta itibariyle bitti 🙊
Yagmurbyrm Banuc bende 6+5. Bende de kasık agrısı var rahim genişlediği için normalmiş. Evi bile zar zor toparlayabiliyorum.