Edanur_Dilek hunilimom hayır gitmedim 12 haftalık olduğunda gidcem canım doktor öyle söyledi . Sen neden sık sık gidiyorsun
hunilimom Edanur_Dilek benim idrar da protein kaçağı çıktı 24 saat cis topladım verdim felan ama sonucu gösteremedim doktor da beni 11 haftalikken çağırdı ama ben yarım gideyim hem tahlili göstereyim hemde 2li test icin bilgi alayım haftam geçmesin dedim
hunilimom Edanur_Dilek biliyorum ama burda devletlerde yok mecbur ozele gidicem o yüzden bi sorayım dedim uzun süre de gitmeyi düşünmüyorum hava soguk bi de çocuk var hasta olmasın diye 😂