Anne3434_ Gzmmmmmm11 Ben başakşehir çam sakuraya gidiyorum orda düşünüyorum doğumu da doğum ücreti ne kadar gittiğin hastanede
Blge1 Gzmmmmmm11 yaa ne güzel🥰 nasıl gidiyor peki benim son bir haftadır yeni gelen güncelleme kaburga ağrısı. Ve bugün yürürken aşağı tarafa sanki iğne batıyo gibi tuhaf bi ağrı giriyo biraz tedirginim normalmi acaba 🤔
_edaa Gzmmmmmm11 karadolaptaym bende gop avrasya atilla okura gidiyorum. Gebelik takibinden çok memnunum. Çocuk doktorları için de çok iyi olduğunu duydum hastanenin. Henüz bir deneyimim yok🤷🏻♀️
Alpay34 Gzmmmmmm11 bende atlaz hocaya gidiyorum en pahalı o galiba muane ücreti de 400 doğum sormamıştım bana 7500 dediler bana
Busraaltuntas Gzmmmmmm11 bende çırçırdayım :) medicalparka gidiyordum gaziosmanpaşa yenyüzyıl emine dilşad hocaya geçtim şu anda memnunum 🙏