Annehayalim Merhaba, gebelik döneminizde; SGK’nız olmasa bile, devletin tanımladığı analık sigortası hakkı ile; SGK indirimli rakamdan muayene olup, doğum yapabiliyorsunuz. Hastanede vezneye bu durumu hatırlatın.
Bebeğiniz de, on sekiz yaşını dolduruna kadar devlet hastanelerinden ücretsiz olarak tedavi, hizmet alabiliyor.
Ancak, doğum sonrası mecburi olan genel sağlık sigortanızı yaptırmalısınız, sonradan faiziyle ödemek zorunda kalınıyor.