Gzmmmmmm11 Kızlar selam bu semtlerde gittiğiniz memnun kaldığınız hastane ve çocuk doktoru önerirmisiz?
Anne3434_ Gzmmmmmm11 bende Yeşilpınardayım kızlar vialandın yanında evim hemen çocuk doktoru bulamadım doğru düzgün varsa tavsiyeniz yazın da götürelim ya
Gzmmmmmm11 Gzmmmmmm11 @cansuaren Ahsen34 Izell67 Blge1 Anne3434_ Hepimizin çırçırda olması iyi oldu oyun grubu kurarız miniklere🥰 hamilemisiniz doğurdunuz mu kız erkek nasıl durumlar
Izell67 Bende çırçır öncü sokakta oturuyorum ama kontrolume esenler belgin esene gidiyorum kadin dogum icin ama cocuk hastaliklarina daha nereye gideceğimizi bilmiyoruz
Anne3434_ Gzmmmmmm11 Benim doğuma 2 3 hafta filan kaldı oğlum olucak ama bide kızım var 3 yaşında şuan 😍
Anne3434_ Gzmmmmmm11 Ben başakşehir çam sakuraya gidiyorum orda düşünüyorum doğumu da doğum ücreti ne kadar gittiğin hastanede