munireglr gamzenurgnk kaç haftalık nts de sancım 27 lerdeydi acaba ne zaman 40 olur ki geçen hafta 12 lerdeydi karnımda indi ama acilmam yok
Terspektif munireglr benim suni sancı almama rağmen nst de sancım 30 un üzerinde çıkmadı sancıdan delirdim ama nst de çıkmadı. O şekilde doğum yaptım
Suradevelioglu gamzenurgnk gelsin artık kuzular ya vallahi biz heyecandan korku merakla beklerken onlar oh içeride bir sağa bir sola vurup duruyorlar anca 🤣🤣 şaka bir yana sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah hepimiz 🥰
gamzenurgnk Suradevelioglu valla öyle hareketlerini de kontrol ediyorum bi domuşuyor bi ağrıyor bi yerlerim sonra yayılıyor karnım😂🤷🏻♀️ Amin inşallah sağlıkla kucaklarız bebelerimizi
Suradevelioglu Teusa pazartesiye günü gidicem kontrole bakalım bende bilmiyorum ne dicek pazartesi tam 40 haftalık oluyorum
Suradevelioglu Adjerali şu an normal görünüyor doğum kanalına girmiş dedi doktor en son bekliyoruz bakalım 🥰
Onner gamzenurgnk bu bende de oldu ve daha 30. Haftamdayım iki gundur cok rahat uyuyorum bi alakasi mi vardı doğumla 😅 dün doktor da söyledi göbek deligimin altında toplanmış çocuk sürekli lavaboya çıkmak zorunda kaliyorum
Momydemet Onner 31+5 teyim. Benim de göbeğim aşağıya indi ve bebek baş pozisyonda. Doğumla alakası yok dedi doktorum. Ebe de değişebilir daha pozisyonu dedi. Ben de erken doğumdan korkmuştum, inşallah erken doğmaz 😬
Terspektif munireglr 37. Haftada çatı muayenemde 2 cm di. 39+6 da doğum için yatış verildiğinde 3 cm di. 8 saat suni sancı sonunda 8 cmle doğuma girdim 40 dk kadar doğumhane serüveni sonunda doğurdum şükür 😊