Bende bugün karnımın düştüğünü hissettim iyice yukarısı boşaldı resmen 37+2 deyim doktorum 38+2 ye dogurursun demişti hadi canım dedim icimden haklı galiba anlıyorlar nasılsa açılmama fallan da bakmamıştı hallbuki .2.dogumum sekiz yıl aradan sonra her şeyi unutmuşum resmen öncekinde nasildi hic hatirlamiyorum da.Su an kar yagişı da var dogurmaya korkuyorum hastanemde uzak.Bir de yetişemezsem korkusu oluyor insanda . Hayirlısı hepimiz hakkında bakalım