Momydemet Onner 31+5 teyim. Benim de göbeğim aşağıya indi ve bebek baş pozisyonda. Doğumla alakası yok dedi doktorum. Ebe de değişebilir daha pozisyonu dedi. Ben de erken doğumdan korkmuştum, inşallah erken doğmaz 😬
Onner Momydemet evet yok galiba cunku dün gece yukari çıktı bebegim kaburgalarımda hissediyorum hep hareketlerini artık ☺
Haticecakirr gamzenurgnk BEnde sizin düşüncenizdeydim fakat nişanım gelip kanamam başlayınca mecburi sezeryan oldum iyi ki olmuşum
gamzenurgnk Haticecakirr tabi mecbur kalmadıkça sezeryan olmak istemiyorum ama mecbur kalırsak yapacak bişey yok 40. Haftam dolmak üzere işte bekliyoruz bakalım inşallah