Mervettt bende kaydımı yaptırdım elime kağıda yazıp verdiler şu tarihlerde gel dediler genelik süresince 4 kez mi ne sanırım 8 haftalıkken mi ne gitmiştim sonra 12 haftalıkken gittim. Onların tarihlerine uymuyorum bu ay 2 kez kan tahlili yaptırdım 1 hafta arayla karaciğer enzimlerimi göreyim diye gidiyorum idrar kan yaptırmak istiyorum diyorum aile hekimim de çok memnun bu durumdan. İlaç aşı onları söylüyor ben doktoruma sorayım kullanırım diyorum bişey demiyor tetenozu yaptırmadım doktorum istemedi.