Dolunaybelinay gamzeminaaa ben Aralık ta hamle kaldım. Ama normal göbeğim cok var zaten gören 5 aylık snaıyır henuz bebekten daha karnım cıkmadı tabi muhtemelen 3 3 bucukta cıkıyor
miroski_22 gamzeminaaa 25 kasımdı benim şuan daha 9+1 geç döllenme olmuş benim daha çok erken zaten gobus için ❤❤
Baby_anne09 Bilemiyorum ki çıktı mı önce kilo vermiştim sanki aldım göbekten ama çok az senin nasıl çıktı hiç ? 10+1 günlük bebeğim bu arada 💁🏻♀️
Baby_anne09 Rabia9522 demekki aynı zamanda doğum yapıcaz . Cinsiyette 3-4 hafta sonra belli olur artık yavaş yavaş . Merakla bekliyorum , sağlıkla gelsin 🥰
Derya3535 Bizde 9+2 yiz çarşamba konturolüm var. Düşük tehlikem var. Miğde bulantısından burnuma pamuk tıkıycam artık koku almamak için 😂
ipekci_G Derya3535 sizde bnm gibi keşke bi kolayı olsa bu koku olayının 11+2yim.bnde ayniyim bu koku olayı beni mahfediyor
Fatoo33 Baby_anne09 @Derya3535 @Baby_anne09 büyük ihtimal erkek 😂 çok mide bulantısı genellikle erkek oluyor 😁 banada bildirin merak ettim kızlar 😂
Baby_anne09 Fatoo33 zaten erkek senesi diyor herkes . Sanki ben de erkek hissediyorum . Bakalım yarın doktora gidicem . Erken ama gösterirse öğrenebilirim belki . 13+0 dayım.🥰
Luliveannesi 12+4 gobus yok gibi ama cinsiyetiniz öğrendik ara ara yeşil akıntım oluyor acaba normalmi
Baby_anne09 Luliveannesi seninkinin cinsiyeti ne canım ? Yeşil akıntıyı doktoruna danış , bir fikrim yok maalesef.
Baby_anne09 Derya3535 yani bilmiyorum ki göbek mi bu dönemlerde genelde gazla karışık bir karın var 😅 ama sanki yeni yeni çıkmaya başlıyor. 13+0 benim 🥰
Baby_anne09 Rabia9522 yok canım ben de yarın gitmeyi düşünüyorum 13+1 oluyorum . İnşallah öğrenebilirim 🥰
Aselinkooo Baby_anne09 canım benim sat temmuz 27+6 yım ama 2 gün önce anca öğrenebildim Erkek💙😍 doktorum söylemedi önceleri küçük diye. 22 de erkek gibi ama sonraki kontrolü bekle dedi. Yani netleşmesi 27+4 te oldu 🤗