Baby_anne09 Derya3535 yani bilmiyorum ki göbek mi bu dönemlerde genelde gazla karışık bir karın var 😅 ama sanki yeni yeni çıkmaya başlıyor. 13+0 benim 🥰
Baby_anne09 Fatoo33 zaten erkek senesi diyor herkes . Sanki ben de erkek hissediyorum . Bakalım yarın doktora gidicem . Erken ama gösterirse öğrenebilirim belki . 13+0 dayım.🥰
Baby_anne09 Luliveannesi seninkinin cinsiyeti ne canım ? Yeşil akıntıyı doktoruna danış , bir fikrim yok maalesef.
Luliveannesi Rabia9522 sordum ilaç verdi dedim belki olan vardır bilgi amcali ilk olduğu için korkuyorum
Dolunaybelinay gamzeminaaa ben Aralık ta hamle kaldım. Ama normal göbeğim cok var zaten gören 5 aylık snaıyır henuz bebekten daha karnım cıkmadı tabi muhtemelen 3 3 bucukta cıkıyor
Derya3535 Baby_anne09 Fatoo33 Tahmini cinsiyet erkek dedi. Perinatoloji doktoru yaptı ikili taramayı. Kalbinde delik olabileceğini söyledi. Kan sonucu bekliyorum
miroski_22 gamzeminaaa 25 kasımdı benim şuan daha 9+1 geç döllenme olmuş benim daha çok erken zaten gobus için ❤❤
ipekci_G Derya3535 sizde bnm gibi keşke bi kolayı olsa bu koku olayının 11+2yim.bnde ayniyim bu koku olayı beni mahfediyor
ipekci_G Derya3535 inşallah bnmde geçer et ve tavuk bnde yiyemiyorum sadece ballik bikez yedim tavuğun kokusuna da kendinde tahammülüm yok biseyler yemeye başlasam onlari yemesem de olur şimdilik 😔