Cansu6036 Tomrishatun canım zaten ılacım raporlu ben 8 aydır ucretsız alıyordum ama bu ay ıkı gun once aldıgımda raporsuz halı daha pahalıymıs raporlu oldugunda ıse devlet artık yarısı ı ödüyormuşuz bana oyle dedı
Cansu6036 Funday35 aynen vallah bende oyle 10 günde bır yenı kutu alıyorum ınsallah duzelır bu sıkıntı
mucizemelegim Arkadaşlar elimde oksapar 4000 ve 6000 mevcut ben bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım iğne bulma konusunda çok sıkıntı yaşamıştım yardımcı olmak isterim ihtiyacı olanlara özellikle raporu olmayıp durumu olmayanlara fayda sağlarsa mutlu olurum bende
123ElifZuhre mucizemelegim merhabalar elinizde hâlâ 4000 lik mevcutmudur eşim bugün iğneleeimi almaya gitti ama hiçbir eczacı vermemiş depolarda kalmadı uzun bir süre böyle devam eder demişler elinizde mevcutsa rica etsem alabilirmiyim ?
Aysckzgnc Zuhreayca ilaca zam gelmedi, sgk desteğini azaltmış, eczacı öyle dedi, asıl zam şubatta gelecekmiş… 🥺
nsliscn Cansu6036 eczacılar fırsatçı olabiliyor araştırın başka eczaneyede sorun bende sorun yok hatta yazdırmadan direk raporla alıyorum ben
Cansu6036 nsliscn ben dun sorduk canım burda kalmamıs dedıler enox bıle yok depodada yokmus yınede araştırıcam ucretsız veren olur dıye
Sultanesat Cansu6036 canım sağlık ocağındaki hemsirene bı sor bakım elinde fazladan varsa verebilirmi bakım benim hemsirem bazen bana veriyordu para vermiyordum verdiği zamn valla bende doğuma kadar kullandım dünyanın parasını verdim bende oksabar olmassa enox kullanıyordum Aynj şeydi zaten
Cansu6036 Sultanesat aynen ıkısıde aynı bır sorım canım cok sagol zanetmıyom ama hemsıreye benım oldugum yerdekı saglıkocagının hemsıresı pek ıkgısız ama sorucam yınede
Sultanesat Cansu6036 valla canım hemsireden hemşireye degisio saolsun benim hemsirem çok iyi bazen ben demeden bile veriodu
Cansu6036 elisamelisa101 oo cokmus yaa senınkı raporsuz mu canım benım raporlu halıyle 120 tl dı aynı 10 tane var ıcınde
zeynnn5441 elisamelisa101 Bende kliniğe gidiyorum sağlık ocağındaki ebeyi aradim ordaki doktorlara yazdırdı sagolsun. Ebe yardımcı olmadı mı acaba size
Cansu6036 Sultanesat ne guzel vallah benım oldugum yerde ılgısız hamıleıgımden berı bıkere tek cagırmıa çocuk ıcın kan alma falan dahada yok zaten dogum olucak yakında artık dogumdan sonra cagırır bıde