G_M_Z yaa ınsallah canım bende pazartesı tekarar bı gıdıcem eczaneye sorucam alabılırsem alıcam bır kac kutı ucretısz. Bugun doktoruma sordum yapcak bırsey yok dedı kımısı doktora soylersen hastalıgını yada ılacını degıstırırsen ucret odemeyebılırsın dedı sordum ama oyle bırsey yokmuş