Sseevgii malesef benim kontrolüm bu hafta salıydı negatife dön öyle görüşürüz dedi kontrole kabul etmedi . Benimde cumartesi karantina bitiyor süre az pozitif çıkma ihtimali olursa diye korkuyorum dediğiniz gibi yapıcam karantina sürem bitti deyip test yapmadan gidicem inş muayene eder. Çnkü 37 haftayı geçmiş olcam .
Bende mayıstan beri kan sulandırıcı kullanıyorum . Hastanede bi hemşire kan sulandırıcı kullandığın için yüksek çıkmıştır dedi ama bana çok saçma geldi kan sulandırıcının amacı düşürmek değil mi zaten ?
Siz kaçlık kan sulandırdık yapıyorsunuz ? Göğüs doktoru ne gibi bir tedavi uyguladı ? Ben günde bir defa 4000 lik oksapar kullanıyorum yeterli mi şüpheliyim