BirHamile size de geçmiş olsun ben biraz daha ağır geçiyorum 6. Günüm halen öksürük halsizlik devam ediyor . Ara ara burun akıntısı ara da tıkanıyor bilmiyorum tam olarak ne zaman düzelirim . Üstelik ben 2 aşılıyım. Vücudun aldığı mikrop oranına göre değişiyormuş sanırım hastalığı geçirme şeklimiz öyle bi yazı okudum