Bende cuma günü pozitif çıktım. Hemdee hiç evden çıkmayıp sadece sağlık ocağına tetenoz olmaya gitmemin 2 gün arkasından. Vücüdümda aşırı enfeksiyon çıktı antibiotik mecburiyeti verdiler sonra bi baktık pozitif . Ateş sırt agrısı boğaz ağrısı herşeyi yaşattı ama enfeksiyondan mı corona mı bilemiyorum. Enfeksiyon 0,15 olması gerekirken 5,50 çıktı 😞