eslemsi onuda ayrı anlatırım ama hamilelik kadar zorlamaz sanmıyorum çünkü vucudum en azından rahatlıcak suan halsiz hayattan kopmuş hareketsiz sürekli ağrı ceken biri oldum o yüzden moral de kalmıyor insanda. Bu kadar zorlayacagını düşünmemiştim ikiz oldugu için sanırım 😔