Rabiaelif2017 aesrp benim özellikle sol kalçam ağrıyor 1 hafta önce gittiğimde zatem doktorum bebis dogum pozisyonunu almış dedi. Korkuyorum açılma vardır diye çünkü çok ayakta kalıyorum malesef
HYM minikbebegim19 son 10 belki daha az 🤷🏻♀️Hepimiz sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım kuzuları inş