minikbebegim19 Programa göre 46 ultrasonaa göre 43, normal düşündüğüm için ne zaman gelmek isterse minigimiz, 32+4 te kontrolümüz vardı normalde ayda bir bizimde kontroller, kan tahlili vs olacağı zaman sonuç almak için arayıp bilgilendiriyorlar bazı testler uzun sürüyor sonuç almak için hastahaneye aynı hafta içinde da gittiğimiz oldu, 32+4 te gelişimi 34+4 idi bizim gelişimimiz genelde 9 gün ya da 14 gün ile4ide gidiyor hep , şimdi 3 haftaya düştü kontrol 35+4te kontrol.var sonra hafta hafta çağıracak , bizde nst 37 de oluyor ya da 38 de , 37 de çatı muaynesi var , ben ilaçlarımı kullanıyorum canım omega ve dvitamini 6.aya kadar aldım doğuma kadar devam ded9 , 6.ayda b12 ve demir verdi ilaçlarıma ek b12 yi 7 de kesti onu da 2 gun de bir kullanıyorum demir ve d vitamini de doğumdan sonra 3 ay daha devam edicek depolar iki kişilik olduğu için , nstde sancı varmı diye bakıyorlar sona doğru, elinize bir dugme veriyorlar sizde basıyorsunuz bebeginizin her harekettinde cihaz bunu kayda aliyor , bebegin kalp atandaki degsklkleri kaydediyor , bunu doktor kitaplarından okumuştum bu süreçte