Fuayamoxx01 minikbebegim19 son 14 gün salı günü nst için gitcem daha dogum tarihi belli değil ve çok heyecanlıyım ikinci gebeliğim ilk gebeliğim çok riskliydi ve erken dogum oldu bunda böyle güzel gitmesi hem hoşuma gidiyor hemde heyecanlandırıyor daha fazla 😍 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Yasecer Son 78 🙏🏼kızlar ilk nst ye kaçıncı haftada giriliyorbu arada rabbim herkese sağlıkla doğurmayı ve kucağımıza almayı nasip etsin
AlpAslanbabysmom minikbebegim19 uygulamaya göre son 40 ama gebelik zehirlenmesi olduğundan belki 3 hafta sonra dogumu baslatabilir doktorum 🙈🙈