irem16 minikbebegim19 son 28 ama suyum azaldığı için artık hazırlıklı gel dedi doktorum suyum bebeğe yetmeyecek kadar düşerse sezeryana alacak , ntsde sancı var mı bebek hareketi nasıl kalp atımı falan onlara bakılıyor
Hg_2121 Benimde bugün 40 haftam oldu son bitti ama hala doğurmadım normal doğum görünüyor ama sancım falan hiç yok doktor cuma günü gel dedi gidecem yarın işte bakalım sancı olmazsa inşallah suni sancı vermezler istemiyorum demiştim çok korkuyorum
Nesrin-57 Hg_2121 1-2 cm açılma varsa fitil veriyorlarmış cnm , açılma olsun diye. Yani bilmiyorum suni sancı açılma olmayınca verilmez diye düşünüyorum cnm, inşallah doğumun kolay ve güzel geçer❤️
startown minikbebegim19 Buraya böyle yazacağımı hiç düşğnmezdim ama son 15 kuyruksokumu ağrım dışında çıt yok 🤣🤣 Rabbim yavrularımızla sağlıkla kavuştursun
Nisalimon 106 gün var sezeryan doguma ikinci dogumum birinci zorunlu sezeryan di bu arkadaşrada durum aynı görünüyor inşallah sağlıcakla zamanında kucağımıza aliriz evlatlarimizi
Eliffmeva merveartagan benim de son 25 ama hiç çabuk geçmiyor valla sindirim sistemim pert durumda uyku zaten sıfır su günler de çabuk geçse de kızımı sağlıkla kucağıma alsam diye bakıyorum 🤲🥲