inva Eda4119 Amigurumibebislertr ogretmendeninciler Dolapta bu sayfalara denk gelmiştim alışveriş yapmadım ama onu belirteyim değerlendirmelerine bakarak alışveriş yapın 🤗
Leylasiva21 Eda4119 ben 100 liraya ip aldim kizima tavşan köpek uyku arkadaşı kelebek bebek emzik askısı çıngırak yapti tabi onda da bazi ipler vardi
Beybisininannesi Eda4119 kendin yap en güzeli hem kendi el emeğin olur. O kadar karmaşık birşey değil 😊 https://imgyukle.com/i/ocjIbP
Eda4119 Beybisininannesi güvenemiyorum işte etrafımda da yapıcak kimse yok sonra kalıcak bende üzüldüğümle kalıcam
Civcivim000 Ya kendi netten bakarak örenler dikişleri nasıl yapıyorsunuz 🤦 örmekte sıkıntım yok bi şekilde örüyorum da parçaları birleştirmek çok zor geliyor bana düzgün yapamıyorum moralim bozuluyor o yüzden öresim gelmiyor iki parça yaptım şimdiye kadar dikişleri hep abuk subuk oldu 🤦
cigdem4154 Civcivim000 valla anne evinde tığ tutmayı bilmezdm şimdi yapmadığım şey yok eşim çalışamıyor rahatsızlıktan dolayı sardım bunlara hepsini izleye izleye öğrendm annem bile şaşırıyor hiç dikiş makinesi görmemiştm 3 güne takım diktm 😄😄
inva Civcivim000 Benimde en zorlandığım ve en sevmediğim kısımdır birleştirme😀 dikerek değilde örerek birleştirmeli tarifler var hem daha sağlam olur hem daha kolay. Ama çoğu tarif dikmeli tabi 😏
Teusa Eda4119 ezgi yalçın mi ne o anlatıyor sihirli halka, eksilme azaltma yapılınca bitiyor aslında çok zor değil
Eda4119 Teusa tavsiyeleriniz için öok teşekkür ederim valla kendim yapamıycam hazır alıcam malesef ki
cigdem4154 Eda4119 uh valla bende dışarı yapıp satıyorum siz ne istediniz öyle 😄 ben mi ucuz yapıyorum oblar mı pahalı anlamadım ben 3 lü takımı 150₺ yapıyorum
lunam Eda4119 Eskiden çok örüyordum hobi olarak ya da ufak tefek satış yapıyordum. O zamanlardan kalan bir sürü oyuncak vardı evde, meğer sahibini bekliyorlarmış 😁 bunlar da o eski ördüklerimden. Ama daha çıngırak, emzik askısı vs de örücem inşallah.
Eda4119 lunam çok tatlı örmüşsün eline sağlık ben üçlü set istiyorum ya çıngırak emzik askısı isimli bide tavşan istiyorum
viildaaannn Eda4119 benim kardeşim aldı bana 3 lü set çıngırak bebek bide emzik askısı 170 Di sanırım instagramda sivasamigurumi olması lazım
lunam Eda4119 teşekkür ederim. Ben kendim örmüyor olsam terapi_ilmek sayfasına yaptırırdım sanırım. Örgüsü çok muntazam, hem de organik malzemeler kullanıyor. Ama fiyatını bilemiyorum tabi.