cigdem4154 maşallah size😀geçmiş olsun bu arada . ben az çok tığla haşır neşir olmuştum ergenlik zamanlarımda çok değil ama bi kaç havlu kenarı örmüşlüğüm vs var o yüzden örme kısmında sorun yaşamıyorum da parçaları dikmek hizalamak görünmeden sıkı şekilde tutturmak çok zor geliyor içim daralıyor yaptığımı beğenmiyorum saçma sapan birleştiriyorum ama sağlam nizami olmuyor hevesim kaçıyor sonra öyle olunca🤷