Perayl Eda4119 evet ben iki adet sipariş verdim. Çok düzgün geldi. Özenerek yapılmış belli. Tavsiye ederim inşallah beneğiniz cok sever:)
Eda4119 zynpada makrome ipten duvar süsü kendim yapıcam oda pahalı geliyor bana ama tığ işi hiç yapmadm bilmiyorum yaa
betuss5 Eda4119 modele gore degisiyor tabi buyuklugune felan gore fiyati.Ama cok buyuk bir urun istemiyorsaniz uyguna yapabilir
inva Eda4119 Ben kendim yapıyorum ama bazen o kadar uyguna görüyorumki yapmak yerine almayı bile düşünüyorum dolap uygulamasında uyguna yapanlar var. Kendiniz yapsanız asla o fiyata satmazsınız🙆🏻♀️ Çünkü emek çok..
Leylasiva21 Eda4119 ablam sağolsun baya yapti hepsinden ama fiyatlar gerçekten çok pahali ipleri ben aldim o yapti
kckelf123 Eda4119 Bende geçen yıl bebeğim olursa diye ona niyetlenip yapmıştım başkada yapmadım🌸https://resimyukle.io/r/nXR3QWwkBR
inva Eda4119 Amigurumibebislertr ogretmendeninciler Dolapta bu sayfalara denk gelmiştim alışveriş yapmadım ama onu belirteyim değerlendirmelerine bakarak alışveriş yapın 🤗
Leylasiva21 Eda4119 ben 100 liraya ip aldim kizima tavşan köpek uyku arkadaşı kelebek bebek emzik askısı çıngırak yapti tabi onda da bazi ipler vardi
Teusa A 101 den alıp kendim yaptım ben :) 30 liraydı galiba. Ip ve malzemeleriyle. bı tane daha var kız bebek ama onu cekmemisim https://imgyukle.com/i/ocacNA
SekerDehasi Eda4119 Benim arkadaşım yapıyor . Sayfasi yok kendi zevki icin yapıyor . Banada hediye yapmıştı cingirakla tavsanini 🤗