h61 zamanı var demekki canım 😔bende 5 yıllık evliyim 4 kaybım var neler yaşadım ama elde sadece kocaman bir hiç var 7 ay önce kürtaj oldum ama bir daha deneyip denememe konusunda karar veremiyorum bu ay bi kaç kez korunmadık belki vardır diye düşündükçe he korkup hem motive oldum ama sonuc bugün adet oldum bir yandan rahatlama geldi adet olunca neler yaşarım diye düşünmekten kendimi alamıyodum ama bir buruklukta olmadı değil çevremde çocuğu olmayan bir tek benim kuzenler komsular akrabalar benim haricimde sadece bekarlar var bende sanki bekar gibi bir ortama girince onlarls oturuyorum çünkü diğerleri hep çocuklarıyla oyalanıp onlar hakkında konusuyolar ve ister istemez ben yalnız kalıyorum artık bu durumdan çok sıkıldım dışlanıyomus gibi hissetmekten insanlardan kaçmak zorunda kalmaktan neden sende bisey yok diye sorduklarında cevap verememekten yoruldum gerçekten içimde kocaman bir dağ oldu söyleyemediklerim ama ne fayda 😪