h61 canim 20 yil hic cocugu olmayip 20 yil somunda çocuğu olan var. Sakın pes etme. Allaha isyan etme. Rabbimizin bi bildigi vardir bende cok kahtoluyodum icim icimi yiyodu ama simdi o kadar rahat ki icim. Cunku dunyadaki tum kadinlar anne olmak icin varoldular. Derler ya sabrın sonu selamettir diye aynen oyle. Benimde olmuyodu rahim filminde bi tupum tikaliydi doktor bi kac ay deneyin sonrasina bakariz dedi. Gece ay hamile oldugumu ogrendim ( kimyasal gebelikmis) ben doktora hamile oldugumu soylemek iicn aradigim da adam resmen sok oldu, mucize gibi bisey dedi. Bu belki doktora gore mucize olabilir ama o cani Allah veriyo ne bizim ne eşlerin ne doktorun payi var biz sadece vesile oluyoruz. Ben hep diyorum ki zamani suan degil. Belki gecen ay kimyasal gebelik olmasaydi belki dogduktan sonra Allah korusun ölcekti ya da karnimda ölcekti. Yani bunu rabbimden baska hic kimse bilemez. O yizde sen sadece sabret, hep iyi düşün ki iyi olsun hersey🙏🙏🙏