h61 Artık negatif görmekten bıktım neden olmuyor anlamıyorum 4,5 sene oldu beklemekten ümit etmekten yoruldum artık her ay vazgeçtim artık diyorum ama olmuyor içimde bir yerlerde hep olsun istiyorum artık gurur meselesi oldu bende çocuğumun olmaması…
Nurays95 h61 https://instagram.com/docdrmfk?utm_medium=copy_link bu sayfaya gir canım biraz arastır. Mfk yontemıni herkes denıyor
yagmur50 h61 hem youtube da hemde instagramda doktorun hesabı var Mehmet Fatih karslı ben söylediği şeyleri kendim yaptım örnek olarak bal alıp içine polen ve propolis kattım eşimle birlikte 1 tatlı kaşığı sabah akşam yedik ilk denemede hamile kaldım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
Fatma_4224 moom222 hormon tahlili yaptırdım canım düzgün dedi doktor amh yaptırdım o biraz düşük cıktı yaşım 21 sonucun 1.21 rahim filmim temiz cıktı yumurta tembelliği vardı 4 adet süreci yumurta gelişimi için hap kullandım takip yapıldı yine hamile kalmadım doktor ne sende nede eşinde büyük bir problem yok doğal yolla olur diyr ama yok olmuyo tedaviye ara verdik 2 ay oldu
Perayl h61 peki eşiniz? Hep kadınlar doktor kontrolüne gitmek zorunda gibi bir algı var oysa ki erkeğin de kontrollerini yaptırması gerekiyor. Eşiniz gitti mi acaba?
moom222 Fatma_4224 canm başka doktorlarla görüştünüz mu benmde olmadı 6 sene yumurta gelişimi takip yaptirdik aşılama denedik tüp bebekle şimdi üçüncü denememde 9 haftalık hamileyim
Fatma_4224 h61 pco olanlar hamile kalamyacak diye bir durum yok kuzum düzenli bir şekilde yumurtlama görüyorsan pcoyu dert etme
moom222 h61 cnm bnde pcos muyum adetim düzensiz altı sene denedim yumurra takibi ile aşılama denedim olmadı üçüncü tüp bebek denememde şuan dokuz haftalık hamileyim gayet güzel hamile kala bilirsin cnm sadece başka doktorlardan tavsiye ve görüş almalısın bnm kadın doğum doktorum yumurta takb biraz yaptiktan sonra ben ve yumurtaliklarimi daha fazla yrmak istemediğini söyledi tüp bebeğe yonlendirdi
Emineeeeeee moom222 ya birşey sorabilirmiyim bugün aşılama yaptırdım da akıntım oldu çok değil ama kanlı bir akıntı asilamalarda oluyor mu acaba
h61 moom222 en iyi hastanelere gittim acıbadem Amerikan hastanesi bahçeci en ünlü yerler sorun yok diyorlar bekleyeceksiniz ama bende sabır kalmadı
Fatma_4224 moom222 canım doktoe aşılama dedi fakat bizim maddi durumumuz okadar iyi olmadığı için maalesef yaptıramadık o yuzden doktor ara verelim sonuclar kötü değil dedi ben devlete gidiyodum devlet hiç bişey goremedi temiz diyip yolladı yıllar geçince eşim özele gidelim dedi özel de yumurta tembelliği oldugunu öğrendik bende cok isterim aşılama tüp bebek yaptırmayı ama maalesef maddi imkan yetmeyince elimiz kolumuz bağlı kalıyor