Seresozge biz 28 haftada özel bi hastaneye gittik doktorumun özel muaynehanesi olduğu için reçetesi onaylanmıyo o hastanede bize ilacı reçete ettiler sonra çapaya gidip almamızı söylediler çapaya gidip 380 tl verip iğnemizi aldık ki şanslıydık ellerinde bi hafta sonra olucak bi bayanın iğnesi vardı onu bana verdiler bnm reçetemle ona iğne getirticeklerini söylediler bayanda kabul etti allahtan sonra çapanın karşısında bi özelde vurulduk iğneyi canım başka yerde prosedür nasıl bilmiyorum eskiden yani en son 6 yıl önce reçetenle herhangi bi eczaneden alabiliyodun şimdi baya zahmet çektik biz. Allahtan doğum yapacağımız hastanede varmış doğumdan sonra hemen yapabilmek için sadece doğum yapanlara zahmetsiz temin ediyolarmış