Denizkizi sağlık ocagıda bunu söyler 384 tl fiyatı var özelde yaptırman daha mantıklı. Ama şöyle bi durum var ben geçen cerrahpaşa tıp fakultesine gittim doktor dediki tahlilini yaptır burada iğneyi biz vuruyoruz benımde xanım cok sıkkındı istemiyorum özelde yaptırırm dedim de kime bu hava😂😂😂 ücretsiz olmak varken 170 tl vercem simdi