Meri3220 anneligeadimadim 19 haftalık olduğumuz gün pıt pıt bişeyler attı hissettim öncesinde de seyrime falan oluyordu ilk gebelik olduğu içim anlayamamıştım
charlottececi anneligeadimadim evet 15,16 lari okuyunca bi heyecanlaniyorum 😍 belki erken hissederim ben de 😍
Azra_Mom anneligeadimadim 15 te balık kaydı gibi bir his oldu 1 kez sonra ara ara pıt pıt dokunmalar başladı şimdi 20 yiz 1 haftadır filan hergün hissediyorum çok şükür 😇 umarım sizde erken hissedersiniz 🙏🏻
Dmllale 19+5 te hissettim ilk ama düzenli olmuyor az az hissediyorsun 21 den sonra hergün hissetmeye başladım çok şükür 23 haftalığız şuan😍
mor_menekse1 EzgiBuse öyle mi bnimde oyle aralarında hafta farkı var mı 🤔 ikiside aynı hafta da mı gramları nasıl canım berberedir inşAllah
EzgiBuse mor_menekse1 mor_menekse1 çok şükür şu zamana kadar hiç fark olmadı aralarında 29 haftadayım 1300 gr lar ikiside ama çok ağır olmaya başladı artık beni fena zorluyor 🥺
miranbeyinmothersi anneligeadimadim erken hemde çoook işk ise 20 başlarında hissedersiniz en rahat ikinci ise 17 sonra hissedilir