anneligeadimadim Kızlar bebeklerin hareketlerini ne zaman hissetmeye başlamıştınız?(ikiz) 9+1 haftalığım şuan çok erken farkındayım ama 🥰
moom222 anneligeadimadim 8+5 im bnde cnm bakalım ne zaman hissedicez🥰 on beşinci ve yirminci hafta arası genelde okudum kadarıyla arkdaslar hissetmiş çoğunluğu diyim
twinsmommmm anneligeadimadim 20.haftamda hıssetmıdtım kızlar ben :) su an 31 olduk bam bam bam güm güm gğö maşallah😅
mor_menekse1 anneligeadimadim 20 li haftalarda hissettim canım şükür büyüdükçe büyüyoruz aranızda tek eş tek kese var mı merak ettim
moom222 anneligeadimadim aynen öyle cnm ya valla ben boğaz enfeksiyonu gecirdim.bu hafta önce mecburr antibiyotik kullandım tabi hamillerin kullana bil cegi bir antobiyotik mis ama inan dediğin GB onlar sağlıklı olsunda haftaya randevum var elim kalbimde heyecanla bekliyorum inan
anneligeadimadim mor_menekse1 hayırlı olsun canım seninde 🙏🏻 çift kese canım , inş sağlıkla büyüsünler ☺️
iki_minik_annesi anneligeadimadim ben baya hissetmedi doktora sordugumda hicmi hissetmedin filan diyolarda suan 33+6 haftalik hamileyim bazen karnimi yarip selamin aleykum diyip geri gircek gibi oluyom 😁😁😁
anneligeadimadim iki_minik_annesi ahahaha çok güldüm tatlım ya 😁😁 az kalmış şeninde Allah hayırla kucağına almayı nasip etsin 🙈
duyguuudmr anneligeadimadim Canım 18.haftamdayım henüz bir kıpırtı yok beklemedeyiz sizin biraz daha beklemeniz gerek 😊
duyguuudmr anneligeadimadim Deli gibi sabırsızlıkla bekliyorum inşallah tez zamanda hepimiz yaşarız 🥰