Ftmglpnr anneligeadimadim ben 16 haftalık ilen kelebek kırıpırtısı gibi hissettim ilk gebeliğim olmasına rağmen şuan 28. Deli gibi oynuyor sizin şkş olduğu için muhtemelen sizde çok erken hissedersiniz
Sarmel İkinci gebeliğim, ikiz gebeyim 16. Hafta başında hissettim. Önceki 2 hafta boyuncada arada sırada hissediyordum.
EzgiBuse mor_menekse1 mor_menekse1 çok şükür şu zamana kadar hiç fark olmadı aralarında 29 haftadayım 1300 gr lar ikiside ama çok ağır olmaya başladı artık beni fena zorluyor 🥺