Efdalya Ibooya ben gittim ama 7 haftalikga çağırdı keseyi gördü bebek yoktu 7 de kalp atışına bebeğe bakıcak benimde çok belim ağrıyor arada kasığm
Edaymn Efdalya benim şuan göğüs ağrısı dışında pek birşeyim yok bir de sık tuvalete çıkıyorum onun dışında gayet normal 🙈🥰
Alininannesi2888 Efdalya 5+4 kesemizi gördük🙏 miğde bulantılarım çok fazla var günlük hayatımı etkiliyor artık ilaçlar da fayda etmiyor. 6+5 kalp atışını duyacağız insallah 🙏🧿
Alininannesi2888 Fadiiik Benimde lekelenmem var doktor Progestan verdi ama kırmızı olmadığı sürece korkma dedi çok az geliyor
Kubra3535 NeseA merhabalar bende 16+2 eylulde hamile kaldım cinsiyetiniz belli mi biz gecen hafta goremedik
NeseA Kubra3535 yok can 17+3 haftalık oldum en son 14 haftalik gitmiştim öğrenmedim daha:) 1 şubat devlette randevum var inşallah söyler.