Efdalya benimde ikinci hamileliğim kızım 2 buçuk yaşında .sat 18 Aralık şu anda 4+5 günlük 😍 daha doktora gitmedim 6 haftaligin için de gitmeyi düşünüyorum kese için gittiğiniz mi siz bu arada benim ara ara kasık ve bel ağrım oluyor onun dışında başka belirtim yok.