Merve-tezcan1 Alininannesi2888 benim de kese 13 mm bi hafta sonra kalp atışını duyarız dedi doktor inşallah bir an önce duyarız 🥰
Alininannesi2888 Fadiiik Benimde lekelenmem var doktor Progestan verdi ama kırmızı olmadığı sürece korkma dedi çok az geliyor
Merve-tezcan1 Alininannesi2888 benim de bir kez lekelenmem oldu hemen günde bir tane progestana başladık ama korkma dedi doktorum kırmızı bi eli geçecek şekilde kan gelmediği sürece sakın korkma dedi inşallah bi daha gelmez 😢
Fatma-onal Merve-tezcan1 merhaba bende 5+3 üm kese kaç mm acaba bende baya düşük doktor korkmamam gerektiğini söyledi ama kafama çok takıyorum
Alininannesi2888 Merve-tezcan1 Aynıyız kuzum evet sakın korkma stres yaptıkça daha cok geliyor. Kırmızı ve yoğunluk derecesi de önemli kahverengi lekeleri cok önemseme 20. Haftaya kadar olan hastalarım bile var bu düşük tehdidi anlamına gelmiyor dedi cünkü kesemin etrafında kanama alanı yok gönlünü ferah et inşallah atlatacağız
Merve-tezcan1 Elayvzz sadece kese göründü çok normal zaten şuan daha küçüğüz haftaya görünür inşallah
Meleka1 Benim de öyle canım aynı durumdayız adetime göre 12 haftalığım ama ultrasonda gelişimine bakarsak 13 haftalık gözüküyorum iyi bir şey doktoruma sordum 1 hafta önden gidiyor gelişimi çok güzel dedi ve hepte böyle ilerlermiş 🥰ada58
Merve-tezcan1 Alininannesi2888 inşallah canım ya o lekeyi gördükten sonra sürekli diken üstündeyim sürekli kontrol ediyorum çok değişik bi duyguymuş. Rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Elayvzz Alininannesi2888 gittim canım çok şükür 6+4 kalbını duyduk kesemiz haftamıza uyumlu allah herkesin gönlüne göre versin inşalh