Haticegul0 Ebissss acale etmene gerek yok 7 inci haftaya girerken git bence hem keseyim hem kalp atisini duyarsınız
benguuusk Ebissss merhaba 22 yaşındayım İlk bebeğim 5+4 günlüğüz bugün doktora gidicem inşallah keseyi görürüm Doğum 13 Eylül gözüküyor hayırlısı ile 🙏❤️
HanifeZuzu Ymn3535 Ymn3535 aynen benimde hala devam ediyo doktor yerleşme kanaması olabilir falan dedi
Gulcan_b Ebissss valla bebegin dollenmesine bagli yada gelismesine. sen 6. haftada gidersin kuzum doktoruna. o sana dogru tarihi soyler insallah😘