Ibooya Sacidenur maşallah benimde 3+6 12 den sonra 4 haftalık oluyoruz 😍 beta ilk 16 2 gün sonra 61 çıktı birdaha baktırmadim erken test yaptım ondada çift çizgi çıktı doktorum 15 gün sonra gel dedi sizin kaç çıktı
Sacidenur Ibooya benim evdeki testim pozitif çıktı uygulamadan takip ediyorum yarın kan tahlili vereceğim sonucu yazarım ikinci gebeliğim olacak nasipse sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍
Sacidenur Ibooya maşallah ya ne güzel benim de 2020 Mayıs doğumlu oğlum var 20 aylık işte ekimde boş gebelikten kürtaj oldum bunun için hem heyecanlı hem stresliyim geçen ay da kimyasal oldu bakalım
Ibooya Sacidenur inşallah bu kez güzel sonuçlar alırsınız güzel ilerleme olur.bende çok heyecanlıyım günler geçmiyor valla. 😍
Ymn3535 HanifeZuzu merhaba benimde bikaç gündür lekelenmelerim oluyo doktorum bunların normal olduğunu 12.haftaya kadar olabilceğini söyledi. Bizde tüp bebek tedavisiyle 7 haftalık olduk 🥰
HanifeZuzu Ymn3535 Ymn3535 aynen benimde hala devam ediyo doktor yerleşme kanaması olabilir falan dedi
Gulcan_b Ebissss valla bebegin dollenmesine bagli yada gelismesine. sen 6. haftada gidersin kuzum doktoruna. o sana dogru tarihi soyler insallah😘