Smyasl Ebissss duyduk çok şükür ama gümbür gümbür duymak için 8 haftalıkken gel dedi doktorum ama ritmi falan iyi dedi 😍
Ymn3535 HanifeZuzu merhaba benimde bikaç gündür lekelenmelerim oluyo doktorum bunların normal olduğunu 12.haftaya kadar olabilceğini söyledi. Bizde tüp bebek tedavisiyle 7 haftalık olduk 🥰
Haticegul0 Ebissss Ben ilk öğrendiğimde 3 ocakti pazartesi gittim kese görünmüyor cuma günü gel dedi keseyi gördü daha 28 ocakta randavum var çok merak ediyorum 😊
elifnur80 yagmur50 ben 3 gün önce gitmiştim doktora 15 gün sonra tekrar gel kalp atışını dinleyelim demişti 🥲
Elayvzz yagmur50 bende 5+3 keseyi gördüm 10 gün sonra tekrar gidecem bebeği göremedik ama benim içime bi korku düştü siz sadece kesemi gördünüz içinde bebek var mıydı
yagmur50 Elayvzz bebeği görmek için çok erken sadece kese ve yolk kesesi göründü 21 inde bebeği görmeye gideceğiz inşallah görürüm bende endişeliyim ilk gebeliğim kimyasal gebelikti 🤢
Elayvzz yagmur50 inşalh görürsün canım bende yolk da görünmedi benim de ilki düşük oldu bu ikinci ister istemez içimde korku var