Gizemgizem25 Ibooya 4+3 te kese gördüm allah nasip ederse önümüzdeki hafta perşembe kalp atışları için gidicem 🥰🙏🏻
Ibooya Gizemgizem25 inşallah gittiğinizde duyarsınız.ikiz annesiydiniz galiba çift kese mi gördü doktorunuz.bana da iki embriyo transfer edilmişti bende çok merak ediyorum 😍 ilk zamanlarda günler geçmek bilmiyor
Sevilayozdemir ElifKarata Aaa ikimiz aynıyız ☺️ ablamın iki cocuguda aynı gün doğdu 11 Eylül ikisi de planlı değil ☺️ belki seninde öyle olur aynı güne gelir ☺️
Gizemgizem25 Ibooya evet çift kese göründü insallah duyarımm sizin kaçıncı gününüz transfer sonrası ?
elifnur80 yagmur50 ben 3 gün önce gitmiştim doktora 15 gün sonra tekrar gel kalp atışını dinleyelim demişti 🥲
Gizemgizem25 Ebissss hayır tabikide hamile oldugumu öyle anladım ikiz belirtisi sadece beta değerin olması gerektiğinden daha yüksek oluyor ama ultrason muaynesinde belli oldu tabi
Smyasl Ebissss duyduk çok şükür ama gümbür gümbür duymak için 8 haftalıkken gel dedi doktorum ama ritmi falan iyi dedi 😍
Haticegul0 Ebissss Ben ilk öğrendiğimde 3 ocakti pazartesi gittim kese görünmüyor cuma günü gel dedi keseyi gördü daha 28 ocakta randavum var çok merak ediyorum 😊