Giz3m10 Selam bende Eylül annesiyim 🌹 29 yaşındayım 1 kızım var 6 yaşında 🎉😍 Şuan da 4+2 günlük hamileyim ♥️🙈 Ankara / Şereflikoçhisar da oturuyorum 🙂 aynı şehirden olan varmdır acaba 🤗
HaticeElmas Giz3m10 merhaba bnde 4+2 yim 3 yaşnda da kızım var aynıyız seninle bugn geldim ama keseyi görmedik haftya inşllh göreceğiz 🙏😍
Nurcin Ebissss tabiki 🥰 zaman çok çabuk geçiyor. İnan farketmiyoruz. Sen şimdi yazınca aaaa dedim. Eylül anneleri bile gelmiş..
Ebissss Nurcin ay ilk çocuğum ister istemez yapabilir mıyım diye düşünüyorum nasıl geçecek zaman diye 🙈
HaticeElmas Ebissss ben bugn geldim kan verdim değerlerm yükselmiş 900 dedi doktor keseyi de haftaya göreceğiz inşlh 🙏
Giz3m10 HaticeElmas aaaa evet seninle aynıyı :) bende bugün gideceğim değerlerime baktırmaya 10 ocakta 51,33 dü . Umarım yükselmiştir
Gizemgizem25 Ebissss ikiz oldugunu hic bi belirtide anlamadım ama hamileliğimi lekelenmem geldi sadece 1 gün ordan anladım :)
Sevilayozdemir ElifKarata Aaa ikimiz aynıyız ☺️ ablamın iki cocuguda aynı gün doğdu 11 Eylül ikisi de planlı değil ☺️ belki seninde öyle olur aynı güne gelir ☺️
Efdalya Ibooya ElifKarata Alininannesi2888 Edaymn benimde sat 15 Aralık 5 +1 deyim 7 de randevum var kalp atışı için sizlerlede yakın günlerimiz birbirine ne gibi belirti yasiyorsnz benim ikinci hamileligim ilk kızım 4 yaşında