Betulmtn allah hayırlısını versin benimde ilk aşılamam daha test günüm gelmedi. Kuş uçsa beklentiye giriyorum 😑 tabi olmazsa ne yaparım diye de düşünüyorum galiba birkaç ay doktora seromonisine ara vermeyi düşünüyorum şimdilik her ay 2,3kere muayne olmak da insanı çok yıpratıyor biraz dinlemekten zarar gelmez içinizden nasıl hissediyosanız nasıl iyi olacaksanız sizde öyle yapın derim 💫olacaksa tek ilişkiyle yanlışlıkla da oluyo sonuçta 😄olmayacağı varsa da bizim gibi.. o yüzden iyi hissetmek her şeyden önemli