Betulmtn bilmiyorm ki canım ama genelde drlar yukseliyor diyor ama güne bağlı degil demekki ara versekte demekki oranlar yine aynı kalıyor benim de 6ay biraz sonra dr A gitcem 2 yumurta vardı pazar alacağız dedi çatlatma iğnesi felan aldım da şimdi bakalım ne diyecek bana kontrol edip öyle alacak çok zor insan yıpranıyor İnan ki bence 1 ay bekle istersen o masaya inip çıkmak bile manevi olarak çökertiyor insanı bende dedim 1 2 kez daha deneyip bırakacağım belkş o ilaçların yan etkisiyle kendimiz kalırız diye düşündüm burda çok duydum famera bile 3 ay kendi kullanıp kadın hamile kalmış hiç kontrolsüz bide