Betulmtn ozaman üst üste yapmıştım canım arka arkaya suan 6 ay geçti bakalım ne olacak bende ondan korkuyorm beklemeseydim daha iyiydi aslında ama yine başarı şansı oluyor dedi dr um 40 50 gibi oluyor Çünkü bence arkalı önlü dene bişi kaybetmezsin ben de ilk aşılama zaten çok sıkıntılı dr yanlış işlemler uyguladı suan başka dr A geçtim bunda da 1 ay durup yada direk yaparım toplam 3 olmuş olur sabrım kalırsa 😀