Betulmtn ben polikistik over hastasıyım cok ciddi bir şekilde, geçtiğimiz mayıs ayında ilk aşılamamı oldum ve negatif sonuçlandı. Cok üzüldüm cok agladım, ara verip kendimi toparlayıp tüp bebek deniyecektik. Sonra bir mucize oldu ve ben kendi kendime hamile kaldım, şu an 13 haftalığız. Allahtan ümit kesilmez 🙏🏻🐣 moral olması için de paylaşmak istedim 💕