Deletedmom_289 Nurklc38 ne güzel canım keske hiç bit hastane almasa gerek yok bence zaten muayeneye giriyor
Selime28 Deletedmom_289 aynen öyle valla 32 deyim bakalım gittiğimde bağlar bence ilk Oğlum da kalbinde sıkıntı vardı bide düşünün hergun giruyidum doğuma kadar
Deletedmom_289 Selime28 o daha da zor canım Allah sabır versin gerçekten her şey lüks oldu bu devirde inşallah sağlıkla kucağınıza alırız tek temennim bu
Deletedmom_289 RumeysaNur34 inanmıyoruuum neden bu kadar pahalı ya muayene ücreti dışında mı sadece nst 300 TL
RumeysaNur34 Deletedmom_289 evet canım muayene harici 34 de nst ye girdim 200 TL 36 da nst ye girdim 300 100 TL zam yapılmış
Deletedmom_289 RumeysaNur34 cok pahalıymış ya senede kaç defa zam yapacaklar daha merak ediyorum. Allah sabır versin bize
RHMYT Deletedmom_289 yani evet burdaki çoğu fiyatlara göre iyi. Ama daha doğum yaptığım ilde de özel hastaneye gidiyordum ve nst ücretsizdi.
Edalim2511 Bende Ataşehir medicana mehtap hanım’a gidiyorum. Nst için daha çok zamanım var ama ücretli olmasına şaşırdım doğrusu. 😌