Deletedmom_289 mirayveannesiii tek basına fiyatı iyi ama muayene ücretiyle birlikte pahalıya patlıyor sıkıntı orda
Mimik Deletedmom_289 evet evet… bu gun tekrar girdim, yilbasiyla zammlanir sandim ama, yilbasindan once zamli hali bu… Bir ay once 25tl di… InsaAllah zam yapmazlar da 35 kalir😜
Fulyaaa1 Selime28 Hatay’da 🙂bizde doğum fiyatı birden cok arttı diye kızıyorduk ama bu tarz şeyleri duyunca bi nebze rahatlıyorum şeker yüklemesine felan da para vermedim
Selime28 Fulyaaa1 ücret ne kadar oldu bilmem ama böyle şeylere ayrı talep edilmemiş çok güzel hadi şeker yüklemesi bur kez yapılıyo neyse ama nst son zaman ben hergun giruyidum sindi daha başlamadım ama bayağı maddi olarak yipratiyo
Deletedmom_289 Fulyaaa1 ayy memleketlim 😍 bende hataylıyım . Gerçekten oradaki hastaneler bu kadar acımasız değiller
Deletedmom_289 Beybiik 😂😂 benim ki 100 TL imiş zaten 450 muayene her gidişte böbrek bırakacağım sanırım
Deletedmom_289 Selime28 evet inanılmaz yıpratıyor iki haftada bir muayene ücretine ek olarak istiyorlar bir de el insaf ama ya
Selime28 Deletedmom_289 aynen öyle valla 32 deyim bakalım gittiğimde bağlar bence ilk Oğlum da kalbinde sıkıntı vardı bide düşünün hergun giruyidum doğuma kadar
Deletedmom_289 RumeysaNur34 inanmıyoruuum neden bu kadar pahalı ya muayene ücreti dışında mı sadece nst 300 TL