Egeemmmmm Mimik gözünüz Aydın :)iyisinizdir inşallah normal doğum mu yaptınız sezeryan mı hastaneyle ilgili korkularım var nasıl olur acaba diye doktorumuz öok iyiy ama
Mimik Egeemmmmm cok sagol, insaAllah darisi basina😁 Zorunlu sezeryan oldum, ve cok cok memnun kaldim… Gaz sancisi disinda agrim olmadi 🤗 Doktoruna guveniyorsan, yeter… cok da kendini gereksiz endiselere surukleme🥰