Galadriell Reyhanhnm Benimde inşallah Haziran sonunda gözüküyor bir sıkıntı çımazsa. Benimde erkek bebek, galiba çoğu erkek ☺️
Seherdmrkl Ceycey54 erkek dedi 12. Haftada önümüzdeki hafta kontrolüm var o zaman net öğrenmiş oluruz inşallah 😀 daha hiccc birşey almadım o yüzden
Eda_65 Reyhanhnm benimde haziran sonu gibi görünüyor 16+2 haftalığım iki gün önce hastaneye gittim bebeğim arkadını dönmüştü öğrenemedim ama doktor %70 erkek dedi🤷♀️🤷♀️👼🏻
Seherdmrkl Ceycey54 ben dee😂😂 herşey yolunda giderse inşallah doktordan çıkar çıkmaz alış verişe koşacam kocam bey söz verdi 😂😂😂
Deletedmom_6 Reyhanhnm hamileeeliiik zor gidiyor çünkü yemek yiyemiyorum çoğu şeye alerjim var 😢 benimde oğlum olacak Allah izin verirse 🙏🏼 31 mayıs 6 haziran gibi olur galiba